Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
Tur jau tā lieta. Vēl būtu baigi interesanti zināt, kurš no RX braucējiem ir vienkārši salicis VAZ motoru bez "slimas" nianšu vīlēšanas un dod mizā tā pat. Tad varētu spriest par to cik liela ir atšķirība starp tiem, kuri nodarbojas ar zinātni un, kuri dod virsū ar to kas ir Būtība vajadzētu ņemt dalību ātrāk kādā no RX gonkām, kaut vai ar pilnībā nesagatavotu auto, domāju, ka pēc tam ir tāds āķis lūpā no tā "rock n roll" kas tur trasē notiek, ka visus savus brīvos līdzekļus ieguldītu sezonā un auto daudz motivētākjebkurā gadījūmā, sporta motoru vieglāk būvēt, nekā RXam, jo, lai izspiestu maximumu no standarta motora, tās ir lielas galvas sāpes(pats tagad mocos ar vissīkākajām detaļām, lai strādātu perfekti). A sporta motoram, saliec dārgās detaļas, pareizi salāgo un brauc ar prieku.
Nē, šis un domāju, ka pat nākamais gads nesanāks RX ņemot vērā, ka pat sprintos nav īsti izbraukts un daudz darba ar visādiem mezgliem. Jā tas pirmais lēciens, lai visam inventāram būtu homo iesit pa kabatu kārtīgi. Par motoru tāda spriedelēšana, varbūt salikt tikai oriģinālu 1.6 paša rokām, tad jau redzēs.Ja jūti, ka uz 4. maiju (RX 1. posms) tavs sacensību motors vēl nebūs gatavs, liec iekšā visparastāko 1.6 un piedalies. Pirmajos pāris posms tev būs jāpierod pie daudz jaunām lietām (starts, džokers, taktika trasē, braukšana barā, apdzīšana utt), tādēļ ir svarīgi to pieredzi uzkrāt kaut vai ne ar to pašu ātrāko motoru. Protams, pirmajos posmos tikt pusfinālā (TOP12) būs ļoti grūti, bet tas dos iespēju gan trasē , gan no malas pavērot labākos un mācīties no tiem.
4. maijs vairs nav tālu, tādēļ es ieteiktu vispirms sakrāt finanses pirmajam posmam (sarēķinot, visas dalības maksas, licences, 5-6 gab. riepas, drošības inventāru un pārējās lietas 500-600 eur savāksies noteikti) un tikai tad sākt savus eksperimentus ar motora būvēšanu. Motora būvēšanā aiziet diezgan liela nauda, to es zinu
No rezultata viedokļa ziemas gonkā nav vajadzīgi flanči tas samazina piespiedspeku it seviski līkumos, ja gribas smuku mašinu tad cits stāsts. Uz asfalta protams cita lieta., it ka paplatina masinu vieglak griest, bet garaka masina ir stabilaka, bet galvenais ir piespiedspēks, ja ar kamerām droši aizmugure var ap 1 atm, tikai kameras var ņemt 12 collas un riepas arī tik un ta jaliek uz līmes, jo pie saķeres var apraut ventili.Priekša ne zemak par 2 atm. Nosedināt aizmuguri lai svars pārnesas uz aizmuguri, svars ziemā obligati.Visi flanči bija 40mm plati. Es nezinu vai žigulim oriģināli ir atšķirība platumam ja salīdzina abas asis. Itkā priekšā vēl nāca tādi kā orģināli(varbūt nebija oriģināli) flancīši 5mm, bet tos izņēmu ārā pirms liku jaunos. Dzīvē neizskatās, ka atšķirtos, laikam bilde pie vainas.Apsveicu ar startu un finišu un ar "bērnu slimībām";D
Interesē kāds tev riteņu platums priekš un aizmugurē vai flanču biezums priekšā un aizmugurē? Pēc skata izskatās ka priekša platāka.