Page 2 of 2
Re: radiators-termostats
Posted: 15 Dec 2009, 23:36
by Traktorist
sry par iejaukšanos, bet ma nir jautājums, kāpēc man pečka nesilda iisti(knapi silts gais nāk ārā) motors silst normāli un cirkulee..
Varetu būt ka pazemu tosola līmenis, neatgaisota sistēma, vai nu aizdirst radiators. Var būt vēl kaut kas ir

Re: radiators-termostats
Posted: 16 Dec 2009, 19:07
by andris007
sry par iejaukšanos, bet ma nir jautājums, kāpēc man pečka nesilda iisti(knapi silts gais nāk ārā) motors silst normāli un cirkulee..
Varetu būt ka pazemu tosola līmenis, neatgaisota sistēma, vai nu aizdirst radiators. Var būt vēl kaut kas ir

kā vareetu tikt vaļā no tā gaisa, visticamāk, ka tā ir problēma, jo pirms motora maiņas viss bija kārtībā..

Re: radiators-termostats
Posted: 23 Dec 2009, 23:54
by Juris
padalieties pieredzee - no kā der radiatori žikam ir minimālu pārbūvi?
Re: radiators-termostats
Posted: 24 Dec 2009, 01:27
by Klavs
Kas vainas klasiskajam vai ņivieniekam? Nivai vismaz alumīnijs, vieglāks.
Re: radiators-termostats
Posted: 24 Dec 2009, 11:01
by Juris
klasiskais drusku par mazu .. nespeeej dzeseet pie lielaam slodzeem .. njivenieks tak bija lielaaks vai ne? un ar tadu pashu trubu izvietojumu
Re: radiators-termostats
Posted: 26 Dec 2009, 23:59
by Smaidigais
klasiskais drusku par mazu .. nespeeej dzeseet pie lielaam slodzeem .. njivenieks tak bija lielaaks vai ne? un ar tadu pashu trubu izvietojumu
kapec lai vinsh nevareetu dzeseet?

pec buutiibas, visam vaidzeetu dzeseet

mozh tev kautaks ar to sisteemu nav taaka vaidzeetu?
bet dzeseet jadzesee

Re: radiators-termostats
Posted: 03 Jan 2010, 19:52
by Mikelis69
Man ir no bmv ja nemaldos no e-30. Vienīgais viena truba ir otrā pusē, bet var šrotos visādas atrast.
Re: radiators-termostats
Posted: 03 Jan 2010, 19:54
by vparx
Neesi mainot termostatu to ielicis otraadi?