Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem

Moderators: Micuks, Traktorist

 
Burner
Vazists
Topic Author
Posts: 50
Joined: 08 Jul 2009, 21:15

Re: Patēriņš!

09 Jul 2009, 16:36

Hmm karbūzis jau vairāka sreizes mainīts, tagad visas dīzes un noregulēts viņš ir pēc grāmatas, taka tā īstā vaina nav tur. Kas vēl bez karbūža varētu tā patērēt degvielu, jo braucu cik ekanomiski var un netiek zem desmit.
Par to motoru ja runa, pa izpūtēju nāk balti dūmi un nenā nekād šķidrumi,sveces ar nav aptaukojušās, tīri normālas.
Pats domāju uzlikt 5nieci kārbu, jo pašlaik ir 4niece. Nu jāpārbauda kā jau augstāk teica tās riepas, vai nebremze, jo šie barabāni jau virsū kādus 8 gadus stāv bet viss vēl labi darbojas :)
Nu testējis esmu gan pie auksta,gan pie karsta motora. Termodačiku nesen nomainīju!
 
User avatar
elf
Vazists
Posts: 906
Joined: 06 Mar 2009, 11:10
Automašīna: Lada 4x4 , Ņiva
Telefons: 26526521
Location: Alūksne
Contact:

Re: Patēriņš!

10 Jul 2009, 15:55

Karburatoru uzbūve regulēšana

http://fotki.lv/lv/mehanikis/544009/
 
User avatar
Fiat 124
Vazists
Posts: 1287
Joined: 26 Jan 2008, 13:06
Location: Valmiera

Re: Patēriņš!

10 Jul 2009, 23:13

Nu riepās droši var dzīt 2.2 atmosfēras!
5 pakāpju kārba noteikti palīdzēs samazināt patēriņu!
Vispār jau karburators ar to vakmua kameru(DAAZ 2105) ir drusku ekonomiskāks par 2101 karburatoru!
Šo atradu iAUTO.lv(tur gan no sākuma par bremzēm, bet tik un tā noderīgi):
"Lai žigulītim neķīļētu priekšējās bremzes rīkojos sekojoši: 1. kad liek kopā jaunus bremžu cilindrīšus, tad zem putekļu manžetem iesmērēju Litolu vai kādu citu labu smērīti- netiek klāt H2O un citi netīrumi kas rada bremžu cilindrīšu noķīlēšanos. Lai vēlāk nebūtu jāmokās ar bremžu kluču maiņu, vai pat saplēstu cilindru maiņu iesaku liekot kopā, stienīšus uz kuriem balstās bremžu klūči nedaudz apslīpēt ar smilšpapīru (nedaudz tievākus), lai tie brīvi ievietojas suportu korpusā. Tad tos vēl papildus nosmērēt ar iepriekš minēto smēri. Rezultātā mainot bremžu klučus nebūs jālauž vēl labas detaļas un ar lamu vārdiem jāsvēti viss kas pagadās pie rokas. par karburātoru varu teikt to, ka tas tiešām reizi pa reizei jātīra un arī jāregulē. Man to palīdzēja tēvs, kurš strādā servisā pie šīm lietām- rezultāta 6,5 litri uz 100. Bet pamanīju, kad tika veikta regulēšana vairākas interesantas lietas 1. pie 3000 apgriezieniem karburātoram veras vaļā otrā riklē un tad vairs nav 6,5litri. 3000 apgriezieni atbilst 85-90 km/h. 2. svarīgi arī precīzi noregulēt aizdedzes momentu zem tā var minēt arī tādu smalku padarīšanu kā aizdedzes kontakta atvēruma platumu- 0.35 mm un atstarpi sveču elektrodiem - 0.8mm. Bez tam pie degvielas patēriņa svarīg lai visi ritošas daļas gultņi būtu sasmērēti ar pēc iespējas mazākas pretestības eļļu un atbilstoši noregulēti. Degvielas patēriņu ļoti jūtami ietekmē riteņu sgāzums un savērsum, arī pareizs gaisa spiediens riepās. Man izdevās sasmērējot un pieregulējot priekšējo riteņu gultņus degvielas patēriņu samazināt vēl par 0.2 litriem uz 100km. Var samazināt degvielas patēriņu līdz 5,5 litriem uz 100km bet tad jābrauc uz 105km/h un riskējot ar savu un citu satiksmes dalībnieku dzīvībām, bet to neiesaku"
Mans 2101 - ĶIRSIS
Mans "Limuzīns Jāņu nakts krāsā"
Divi seši viens trīsi deviņi četri nulle seši, Artūrs
Image
 
Traktorist
Vazists
Posts: 1147
Joined: 08 Apr 2009, 11:15
Telefons: 26714531
Location: Ciemats Rīga

Re: Patēriņš!

11 Jul 2009, 20:43

Padomes labas. bet grības piebilst par dažam lietiņam: smere labak izmantot ar augstāko darba temperaturu, ir speciālas priekš bremžu sistēmam. Jo smērejot ar litolu, vai kadu lidzīgu smēri, pēc kada laika bus problēmas. Tas smeres no augstas temperatūras paliek cietas, un saksies čakars ar izjaukšanu. Aizdedzi labak samainīt uz bezkontaktu, tad nevajadzes neko regulēt.
Tikai man šaubas par mazo pateriņu uz ātruma 105 km/h. Pēc logikas sanak tā: jo lielāk ātrums, jo lielak gaisa pretestība un lielāk degvielas pateriņš. IMHO visekonomiskakais režims braucot ar visaugstako parnesumu( 4 vai 5), un ar minimalājiem stabiliem apgriezieniem(protams ar nepiekrautu auto) . Man ar 5 robu.reduktors 3.9 un uz ātruma 65-70 pateriņš ap 6 litriem.
 
Andris vaz
Vazists
Posts: 174
Joined: 29 Nov 2010, 21:46
Location: Ogre

Degvielas patēriņa samazināšana?

21 Mar 2011, 20:27

Sveiki ar ko jāsāk lai degvielas patēriņu samazinātu?
 
User avatar
Миша
Vazists
Posts: 1413
Joined: 30 Aug 2009, 21:13
Location: Universe

Re: Degvielas patēriņa samazināšana?

21 Mar 2011, 20:58

:D Kads viņš ir tagad?
Power is nothing without quattro
 
Andris vaz
Vazists
Posts: 174
Joined: 29 Nov 2010, 21:46
Location: Ogre

Re: Degvielas patēriņa samazināšana?

21 Mar 2011, 21:00

:D Kads viņš ir tagad?
10 L uz 100 km
 
User avatar
Kazha
Vazists
Posts: 450
Joined: 06 Jan 2008, 12:02
Location: Jelgava

Re: Patēriņš!

21 Mar 2011, 22:09

Normāls patēriņš.

Lai samazinātu, brauc uz 80, neaizmirsti par čoku un visas pārējās laidenas braukšanas padarīšanas..
 
User avatar
Rafalskis
Vazists
Posts: 84
Joined: 26 Oct 2009, 00:49
Location: Rīga

Re: Patēriņš!

21 Mar 2011, 23:18

Vaine, 10l man jau svētlaime, bet vari mēģināt kko knibināties ap karbiņu, jo mans 1.5 weber [hz ka saregulēts] ēd uz 100km 10l
bet atkal vienam dr. ar 1.3 laikam DAAZ karbūzi [hz ka saregulēts] ēd kkur uz 7l.

bēt tas atkal maina to kā žiks ies! :)
Vaz 21063 1.3 / Audi 80 b2 1.8 / Vaz 21061 1.5/Audi 80 GTE 1.8

Rūsa ātrumu nemazina!
 
Andris vaz
Vazists
Posts: 174
Joined: 29 Nov 2010, 21:46
Location: Ogre

Re: Patēriņš!

21 Mar 2011, 23:30

Varbūt ir zināms cilvēks kas var noregulēt karburatoru?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests