Forums VAZ vadītājiem un mehāniķiem vai vienkārši VAZistiem
Moderator: Micuks
tici man pat ne īpaši liels profs atpazītu , ja meklētu un parbaudītu.Mišam taisnība, interese nezuda, bet auto bija pārāk sapuvis, lai "celtu", tautieši bija veiksmīgi nomaskējuši puvušās vietas "iztapsējot" ar stikl šķiedru, jo vairāk plēsa nost jo lielāki caurumi un trakāks skats pavērās! Auto toreiz ieguvu maiņas ceļā kā daļu samaksu un īpaši neiespringu uz pārbaudēm, bet to puvekli pat profu profs neatklātu jo pa virsu vēl dubļi un no tā nav pasargāts ne viens!
protam, zinu kur jābūt rūsai(katrai mašīnai raksturīgas vietas)un tur arī bišķ notīru ar roku, nu protams tā, ka eju un ar drāšu birsti cīnos tā nav.Tu kādreiz esi attīrījis grīdu no dubļiem, netīrumiem kad brauc skatīties auto? ok ir visiem zināmās vietas kur var redzēt, bet šim bija tādās vietās visai profesionāli uzlikta šķiedra kad to atrast var tikai tad kad esi notīrījis!
Zinu daudzus knifus, kā ko pārbaudīt jo kādreiz nodarbojos ar auto lietām......
Tātad ir divu veidu bloki pelekie un zilie. Pelekie ir 1200 un 1500 ccm 1200 ir 7mm zemāks...tev ir augstais bloks tātad 1500 ccm ir tavs motors. Tapat ir ar zilajiem....tikai tie ir 1300 un 1600 ccm.Noskaidrojās, ka vidējā ir čokam, bet tā kas par labi varētu būt ar eļļas spiedienu būt saistīta, kad mazi rpm tad tā pa laikam iedegās, motortelpā noklakšķ relejs.