Page 3 of 4

Re: Pērku sekojošas detaļas

Posted: 07 Jul 2011, 12:08
by Rintintins
reku ir bildes kautkādas par viņu..

Re: Pērku 2106kārbu,2101tiltu

Posted: 08 Jul 2011, 13:06
by Pēteris
piedod,bet man nav laika skriet uz tavu galu tikai tilta dēļ,tad jau labāk es no kāda aizņemos!

Pērku arī 2106 kārbu!!!

Re: Pērku 2106kārbu,2101tiltu

Posted: 29 Jul 2011, 00:44
by Pēteris
:!: rīt man sāksies kopā likšana,vēl nedēļa laika-pagaidām izskatās ka daudz daļas būs no citu žiguļiem :oops:

Re: Pērku 2106kārbu,2101tiltu

Posted: 29 Jul 2011, 09:02
by plaza
2101 tilts tavam pasākumam par īsu . Kā minimums ir 2103 , bet iespējams ka pie normāla dzinēja tagad varētu likt pat 2106( 3,9 pāris) izbrauksi sapratīsi

Re: Pērku 2106kārbu,2101tiltu

Posted: 29 Jul 2011, 09:22
by Pēteris
Paldies par informāciju! Ozoliņš gan teica, ka jāliek 4,3... :problem:

Re: Pērku 2106kārbu,2101tiltu

Posted: 29 Jul 2011, 11:45
by plaza
Paldies par informāciju! Ozoliņš gan teica, ka jāliek 4,3... :problem:
Lai oziliņš brauc ar Formulu un Volgu un tad kādam ko stāsta . Parēķini pats ātrumu un attiecības . Un vēl kas tev ir vajadzīga dinamika , lai būtu pie griezes momenta . TEV taču auto ir standarta kolektors bet ne taisnā ieplūde un standarta kolektors reāli tikai dod griezes momentu līdz konkrētiem apgriezieniem un tad trūkst gaisa un vis ir slikti .... labi par to tev vēl ilgi jāpamācas lai saprastu

Re: Pērku 2106kārbu,2101tiltu

Posted: 29 Jul 2011, 16:24
by girts.bricis
tu maz apjēdz ka tur būs tik maz reāli konkurētspējīgu žiguļu, ka baigi gudrot kko par izplūdēm un ieplūdēm nav jēgas.
un man tev jautājums, vai tu pat maz nesen esi izbraucis ar žiguli pa biķernieku trasi, kaut vai ar ielas standartu?

Re: Pērku 2106kārbu,2101tiltu

Posted: 29 Jul 2011, 16:46
by plaza
Ha ha zinu ka Allika žigulis no veciem laikiem ir labs , un pagājušajā gadā ta labi pierādījās , leši domāju ka būs ne tikai viens vien un motorri tur griezīsies ne jau nu īpaši slikti . Un ja kas tad Bremze , kuram mēs šot to palīdzam prasīja par 3,9 reduktoru kur lai dabūn . Tā ka sacensības nav domātas tam lai pārvietotos apkaunojoši , jo tas pierāda tikai savu nevarēšanu . Pats pa Biķerniekiem laikam neesmu gan braucis nu laikam gadus 2 vai 3 un starpība kāda tur kāds auto , bet tam auto ir jābūit vismaz Zs ap 110-120 citādi pag gada viena otra vaza apsmiekls. Tas ir sporta pasākums un man domāt ka ir jābūt kāds kontrollaiks kuru nesasniedzot nemaz nepielaiž pie sacensībām , kaut vai 2 min , bet ne zemāku :D

Re: Pērku 2106kārbu,2103tiltu

Posted: 29 Jul 2011, 19:44
by Pēteris
labi pierunāji,meklēšu pagaidām 2103 tiltu,bet uz pirmo gonku mēģināšu ar 3,9-tad jau redzēs kas būs nepieciešams...sūdīgi vienīgais tas,ka nebūs noregulēts karbiķis,kurš tiks noņemts no standartklases vaztusa žiguļa


tātad meklēju tiltu ar 4,1 reduktoru!

Re: Pērku 2106kārbu,2103tiltu

Posted: 08 Aug 2011, 19:11
by Pēteris
diezgan ļoti nepieciešama ir 2106 kārba lai visu pārlasītu,jo sacensībās sanāca braukt ar kārbu kura jau no paša sākuma niķojās,kā arī tilts ar 4,1 reduktoru ir nepieciešams,lai treniņos varētu izvērtēt kurš ir labāks!