Page 262 of 364
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 28 Sep 2014, 23:00
by Micuks
Viss ko tu jautaa ir atrodams forumaa

Neiejaucot jaunos 1.7 dzineejus, klasikai galvas ir vienaadas, ir 2101 un 21011 ar minimaalu atskiiriibu, starp mineetajiem motoriem galvenaa atskkiriiba bloku augstumaa, sadaliitaajs issais un garais un protams grupaa, siikask atradiisi lasot.
Vajag jaudiigasku dzineeju meklee lielaako tilpumu, 1.6l vai 1.7l. Peerkot veertee pirmkaart vizuaali, jo dabiigi tiiraaks jo labaak kopts, naakamais meeritt kompresiju.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 29 Sep 2014, 20:21
by TonyM
Ieslēdzot gaismas, palielinās pagrieziena rādītāju mirgošanas intervāls. Vai problēma varētu būt ar masu ?
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 29 Sep 2014, 23:33
by pusautomats
Cik lienes ielā varētu maksāt 8,9 žiguļa komutators?
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 30 Sep 2014, 09:44
by wipers
Sveiki, kolēģi. Vēlos savai reķetei numuru nolikt zemāk, lai var izmantot kurbuli

Esmu forumā arī vairākiem lietotājiem redzējis, varbūt kāds kaut kur krievu saitos atradis pamācību kā uzlocīt kronšteinu ar izmēriem utt., vai paši no rokas vienkāršo lokat augšā?
Rezultātu vajadzētu šādu:

Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 06 Oct 2014, 08:49
by auseklis
.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 18 Oct 2014, 23:28
by martinsz
Nav par VAZ, bet varbūt kādam ir aizķēries jauns, vai vismaz lietots, bet dzīvs ZAZ karburators?
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 21 Oct 2014, 09:36
by ivars_pilips
Kungi, neliels satraukums.
Sanāca tā, ka kādus 400km esmu nobraucis ar zemu eļļas līmeni. Uz mērstieņa nedaudz zem MIN atzīmes. Tas man bija paŗsteigums, jo eļļas lampiņa pat neiemirgojas. Teorētiski jau vajadzēja spiedienam mazināties un lampiņai iedegties pie tik zema līmeņa. Dizgan regulāri pārbaudu eļļas līmeni. Vidēji uz 1000-1500 km papildinu ar kādu pili.
Lieta, kas mani satrauc - kad motors ir auksts, tad ir tāda strīķēšanās skaņa no motora. Pēc tās parādīšanās, tad arī atklāju, ka elļas līmenis ir pazeminājies. Skaņa ir līdzīga kā mūsdienu mašīnām pastiprinātāja siksna kad čīkst, tikai nedaudz klusāka (jo no motora iekšienes nāk). Pēc eļļas papildināšanas, skaņa ir mazinājusies, bet nav izzudusi. Kad motors uzzislst un eļļa izplešas, tad čīkstēšana itkā pazūd. Kas tur varētu čīkstēt?
Kā man rīkoties? Šonedēļ braucu uz garāžu, un lieku mašīnu nost. Vai ir vērts tagad mainīt eļļu, vai pagaidīt līdz pavasarim, un tad pirms starta visus šķidrumus samainīt, kas maināmi.
Paldies!
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 28 Oct 2014, 19:05
by elvis_ligo
Vai kāds nezin kur var dabūt salona tūningu, un ārējo tūningu vaz 2109
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 28 Oct 2014, 20:38
by Traktorist
Vai kāds nezin kur var dabūt salona tūningu, un ārējo tūningu vaz 2109
Labakais variants dabūt salonu no Samara Baltic. Smukak durvju apšuvums un pats panelis. Priekšejais bameris arī no tas pašas mašīnas.
Re: Jautājumu kaste (sīki jautājumi, lai netaisītu jaunu top
Posted: 28 Oct 2014, 21:55
by Rupp
Sanāca, ka laikam izbeidzās žigulim maģis. Visi vadi arī tur savilkti galīgi garām un neko īsti nevaru saprast. Dabūju citu maģi un nevaru pieslēgt un man problēmas ar vecajiem vadiem, protams, kaut kādiem, kas tur nav no rūpnīcas un ir 8ās vietās (minējums, varbūt vairāk) satīti ar izoleni.
Maģim vads, kuram pienāk no aizdedzes atslēgas, tur pienāk 12v. Masa ir. TUmbas savienoju, bet vadam, kuram jāpievieno + no AKB, nevaru atrast īsto vadu. Nāk kaut kādi trīs vadi, kuriem ir 0.5v. Kas tie par vadiem tur varētu būt ? Pie tā maģa vada no AKB viens pienāk, ja ?
P.S. = cerams spratāt to problēmu.