Page 4 of 6

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

Posted: 26 May 2010, 21:59
by plaza
nu es izrunājos gan:)) bet kur tad tu Amerikā taisi vai?:) es zinu ko Tu Plaza dari un ko Tu taisi, bet man besī laukā kad tik slikti izsakies par latvijā pieejamiem meistariem:) ja Tu domāju kad Aināram nevis Aivaram -jā top tur , bet sadalen gan liks ne to ko viņš ieguva , bet nu to 118 pamēģināsim vēl patestēt , bet liekas kad viņa krossam nederēs..
Nu teiksim tā -- patreiz ar 118 sadaleni brauc lielais vairums nopietno igauņu autiņu gan krosā gan rallijkrosā. Ir vēl nopietnāka 126 , bet tur gan tad jābūt top autiņam ar elektrisko šprici un labu tuvu kārbu , citādi būs ārpus jaudas diapazona.
Par bloka slīpēšanu -- tik tiešām apsveru domu ka nāksies nākamo vest kur citur , jo pie mums diemžēl pielaides pārāk lielas un visa bloku urbšanas notiek bez reālas termostatiskās dzesēšanas. Dzinēji kas domāti darbināt līdz kādiem 7500 vai 8000 nav īpašu problēmu , bet tajā brīdī kad uzkāp nedaudz augstāk par 8200 līdz 8500 sākas būtiskas problēmas.Varētu arī dot slīpēt igaunijā Liguram bet tur problēma ar dimanta abrazīvu, kuru bez ultraskaņas palīdzības nevar izmazgāt jo abrazīvs paliek porās. Redzēs ja Ramba palaidīs savu iekārtu Ogrē kā tur izdosies. Sporta motoram ir nepieciešama cita precizitāte izmēros un virsmas apstrādē.

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

Posted: 26 May 2010, 22:11
by klievis
nu jā tapēc arī mums te pasākumi latvijā der kad mani būvētie nau uz tik lielu griešano virs 8000nau krossam vajad griezi labu elektriskas šptices mums nau un nebūs jo nevaram pacelt un apkalpot -un nevajag arī -krossam esam spējīgi wweberus sakārtot pieklājīgi..esam braukuši ar igauņiem kopā -nu nau tur nekā viņiem īpaša nemaz jau tā neiet tie auto viņiem-kamēr savu nepieliek blakus tikmēr liekas kad traki viņiem tur džinkst un par lielām naudām , pielikām savu vienu blakus uz starta -pat labāk izrādijās:) vizuālais ir mānīgs un to ko viņi mums te stāstija par jaudām ir runas līmenī:)

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

Posted: 26 May 2010, 22:49
by plaza
Nu redz patreiz ir viena lieta -- ja ņem finālā , tad ar weberiem tā kopējā summa ir pat lielāka ne kā elektriskajai špricei. Dizes vajag veselu klāstu emulsijas trubiņas arī . Gaisa spiediena mērītāju un mitruma mērītāju un tad katriem laika apstākļiem saregulēt ui.Un dīzes maksā ne pa jokam.turklāt vajag vēl aizdedzi.Patreiz šovakar kāreiz ņemamies ar wēberu regulēšanu --- platjoslas zondi ar inoveitu izpūtējā un uz priekšu. Aizdedzei gan uzlikām vadības bloku no droseles stāvokļa un apgriezienu skaitītāja, jo citādi nebija iespējams ar sadalītāju tikt galā. Krosam ir tā lieta ka pasākums km ir ļoti īss bet rallijam vieniem mačiem sanāk vairāk km kā krosam uz veselu sezonu , tādēļ arī prasības ligizturību pavisam citas -- motoram sezonu vajadzētu izturēt un vēl kādu trenniņu piedevām :clap:Par tiem motoriem un jaudām -- pie Ligura var labi redzēt cik naudas ielikts tik arī jauda un tie procesi tik savstarpēji ir saistīti , ka nav citu versiju.

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

Posted: 27 May 2010, 06:15
by klievis
nau tik traki par tiem weberie,- ir pavisam vienkārši -un nevajag te piesaukt liguru -pie ligura noregulēt karburatorus maksā astrranomiskus ciparus ap 300ls:)) m un nau nek';ās nenormāls arī ar tām dīzēm e-bajā 3ls gb jus te laikam visi vēl joprojām dzīvojat vecajos paradumos kad to tikkai māk lIGURS UN PA 300LS -NU I NAFIG VIŅUS TUR VISUS NAUDAS KĀSĒJUS -Negribētu teikt kaad man kautkas nedarbojas -trasē jau viss parādas..arī mēs jau taisam tos dzinējus ilgtrermiņa darbībai nevis īstermiņm ,

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

Posted: 27 May 2010, 15:31
by plaza
Jautājums------ tad kā jūs regulējat degvielas maisījumu un aizdedzes apsteidzi ir taču vajadzīgi šādi tādi instrumenti
Nu par tām astronomiskajām summām pie ligura ir kaut kā pinīgi izpūsts-- jaudas stends saprotams kaut ko maksā . Toties ir jaudas izdruka un vari spriest kur kā vajag pilnveidot -- tas ir kurp bīdīt griezes momenta maksimumu un kur ir jaudas maksimums --- pietam var perfekti saprast pie cik apgriezieniem ir jāslēdzas. Nekad jau nav ideāli bet var zināt kur un kā var ko optimizēt tai skaitā arī ar izpūtēju :D Reāli aizdedzi saregulēt normāli var gan tikai uz stenda -- citādi braucot nāk tāds kvantums blakus trokšņu :sick:

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

Posted: 27 May 2010, 16:56
by elf
plaza jautājums: Cik izmaksā Vazam elektriskā šprice + aizdedze + regulēšana??

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

Posted: 27 May 2010, 20:58
by klievis
minimums 2000ls

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

Posted: 27 May 2010, 22:28
by Micuks
:o
Pastāsti konkrētāk kas tieši vajadzīgs un cik maksā?

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

Posted: 27 May 2010, 22:31
by plaza
:D :D :D Šprice ar aizdedzi viss ir vienā blokā. :lol:
Tātad viss sākas no jautājuma kas ir šajam pasākumam un cik spējīgs katrs ko darboties.
KOpējos vilcienos regulēšana--- 80 Ls---- , bet tā summa ja nav jāregulē sadalas vārpsta citos leņķos vai arī jāskatās kā iziet no situācijas ja ir par mazu kompresijas pakāpe vai par lielu.
Vadības bloks lētākais ap 200 Ls (ir iestrādes ka iespējams būs vēl lētak)
Vadības blokam vadi --- iespējams izmantot no opel vai bmw kur 3 rindās kontakti -- par cik katrs var atrast par tik karogs rokās (ir arī nopirkts šrotā par 5 Ls), ja gribās jaunus vadus, tad gan ap 120 Ls , bet ilgi nav gādāts tāpēc precīzi cenu nevaru pateikt.
Ja gribas pa lēto tad parasti iedodam shēmu un vadus velk paši -- pārbaudam tikai vai viss strādā.
Vazam klasikai apgriezienu skaitītājs, skriemekis un skaitītāja turētājs no ņivas špricenieka --- cenu nevaru nosaukt jo nekad neesmu vedis , bet cena tam visam smieklīga un nav ņemama vērā.
Dubultspole tāpat no ņivas vai no vaz 2010 vai arī no opeļa ko var sameklēt šrotā -- jauna vaza spole laikam bija ap 20 Ls
svečvadus gan vajadzētu labus -- kaut kādus vareniekus tos lētos silikoniekus gan neiesaku.
Tālāk gan tā uzmanīgāk --- ja pilnīgi pa lēto tad izmantojam 1,8 Ņivas ieplūdes kolektoru + drosele ar potenciometru+ spediena maģistrāli+ spiediena regulatoru--- cenu nezinu jo nekad neesmu vedis --- var pameklēt tepat Latvijā kādā šrotā ja kas varu noskaidrot par cik tas iegūstams no Krievzemes ---no Smiltenes līdz Pleskavai 150 Km.
Nu jā vēl augstspiediena benzīna pumpis un degvielas maģistrāles bet tās jau katram pašam savu roku darbs un izdoma.
Ja vēlas atsevišķas droseles-- tad tā veiksme par cik izdodas ebay nopirkt --- kolektors der tāds pats kā vēberiem,vēl filtri + taurītes , bet tas arī ebay.
sprauslas tās aptuveni jāpiemeklē no paredzamā dzinēja jaudas --- tas ir ražība --- paredzamo jaudu X 5 / 4 tādu ražibu vajag sprauslai. Piem , 160 Zs tad 160X5/4=200 cm3 tātad no kāda opel 2.0 Xe motora. Ja paņemsim par ražīgu , tad būs grūti saregulēt tukšgaitu un apakšas, ja savukārt par maz tad pie lieliem apgriezieniem trūks degvielas..
Bet tas tā pirmais uzmetums -- konkrēts projekts jāliek uz papīra un viss jāapspriež un jāizrēķina. -- jā vēl divi devēji -- ieplūstošā gaisa un vēl dzinēja ūdens temperatūra -- bet tie uz kopējā fona sīknauda kopā lati kādi 10 vai 15. Tas tā arī būtu viss.
Saprotams var jau likt arī jaunāko kompi ar spoli uz katru cilindru ar visām fīčām kā Motekam, bet tam vadības blokam jau 3 x lielāka cena
Ja kas tiešām intresē tad par visu gan uz vietas pie mums citādi te nespēju uzrakstīt.
Vienīgais kas par probl ar krosa auto , ka vajag ceļa posmu kur regulēt citādi nākas braukt uz stendu kas maksā noteiktu summu stumdā.

Re: motora parbuuve majas apstaaklos

Posted: 28 May 2010, 14:24
by elf
Jelgavā ir jaudas stends ,nesen vēl pa lēto varēja sarunāt!

Image