Page 5 of 6
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 31 Jan 2010, 20:44
by Micuks
Degvielas patēriņš palielināsies nevis samazināsies, virzuļus noteikti vajadzēs mainīt, lai samazinātu kompresijas pakāpi ir citas iespējas, bet virzuļu maiņa ir labākā un vienkāršāka.
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 31 Jan 2010, 21:39
by krissis
Ja runājam par forda motoriem tad pinto (sohc bez zondes) liek tranzīta virzuļus lai samazinātu kompresiju.
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 31 Jan 2010, 23:52
by 888
a kapeec nevar vnk pacelt galvu?
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 01 Feb 2010, 17:19
by Traktorist
a kapeec nevar vnk pacelt galvu?
Domaju ka var, bet kā? Ulikot resnāko blīvi? Iespejams ka tadā gadijumā tās bus visvajāka vieta, jo blīve atri būs izpusta ( IMHO).
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 01 Feb 2010, 18:00
by e28addicted
jāliek MLS (multi layer steel) blīvi
bet ja runa iet par Vaz motoru, vai tādas vispār var dabūt?

Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 01 Feb 2010, 18:53
by kapeika
Zika virzulliem no pieres driikst 3mm freezeet nost!! ieliekot 8taa zzika 82mm virzullus kompresiju var krieni samazinaat, milziiga bedre virzulii!! bet tie ir krievu virzulli, un mani maac ssaubas par vinnu izturiibu!! Manupraat, labaakais variants buutu dabuut no audi S2 4rus lietotus virzullus, diametrs 81mm, taatad mieriigi var iebaazt 1.6 blokaa, ja vajadziigs, tad pirksta caurumu ar riivurbi piedziit liidz vajadziigajam izmeeram, un kompresiju jau arii var piedziit vajadziigo!!
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 02 Feb 2010, 00:02
by normunc
Zinu, ka priekš S2 virzuļiem ir liktas vaz gilzas audi blokā. Ļoti labi kapoja.
Ja kādam ir interese, tad varu paintersēties par S2 (dzinēja kods 3B) virzuļiem.
Paziņam kā reiz 4 gab. bija.
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 02 Feb 2010, 00:57
by krissis
Esmu izdomājis nelielu plānu kā varētu budžeta variantā turbinizēt žiku.
Tātad ņemam ford sierras 1.8 vai 2.0 weber karburatoru (šis spējot sabarot līdz 180zs) , izplūdes un ieplūdes kolektori no rokas vai pārtaisam esošos un liekam turbīnu tā, lai tā stāv starp karburatoru un ieplūdes kolektoru un lai caur to plūst gatavs degmaisijums jo kā zināms tad parastos karburatoros nevar pūst spiedienu. Noslīpējam virzuļiem tos 3mm un varbūt liekam 2 blīves galvai (neesmu drošs , ka pareizs variants) tālāk jāpalielina eļļas sūkņa ražība lai to visu varētu saeļļot kā nākas.
Kādas detaļas vēl būtu jāpārveido vai jānomaina? kā ar kloķenes izturību un tā?
Mīnusi šim setupam varētu būt tādi - pārspiediens , nez ko lai ar to iesāk, jo blow off`s šoreiz nederēs

, var motorā eļļu no turbīnas raut .
Ieteikumi?

Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 02 Feb 2010, 19:17
by Kazha
Atļaušos pareklamēt.. Rekur tas tiek mēģināts. Aprakstīti plusi, mīnusi, problēmas un to teorētiskie, praktiskie risinājumi..
http://www.burnout.lv/forums/viewtopic. ... &start=160
Re: Turbīnas uzstādīšana
Posted: 02 Feb 2010, 20:38
by kapeika
a es sapratu, ka krisis ssito izdomaajis!!
