Page 6 of 11

Re: Skalins VAZ 21063

Posted: 02 Mar 2014, 23:34
by Micuks
Par padarīto :thumbup:
Par pusass gedzeniem, esi drosmīgs, džeki ar 100g. pieredzi viņus maina i to pusass braucienā aiziet savā dzīvē, es neriskētu, nopirktu jaunu pusasi....
Kad tur tik traks?! Galvenais aizdzit lidz galam kamer karsts :)
Nekad nēsi aizdomājies kāpēc nevienā rūnīcas grāmatā, vazam paredzētā grāmatā nav aprakts par gultņa maiņu? ir tikai ieteikums nomainīt pusasi un tam ir iemesls!
Tehnoloģiski pareizāk būtu pusasi atdzesēt un jaunu gredzenu vienmērīgi, bez atklātas liesmas, krāsnī uzsildīt līdz vajadzīgai tepmeratūrai kura neietekmē metāla struktūru un tad to uzmet virsū, gredzens uzkrīt pats tur kur vajag, nekādu sišanu, presēšanu nevajag ;)

Re: Skalins VAZ 21063

Posted: 03 Mar 2014, 19:11
by skalins
Prieki īsi reduktors sāka nelabi gaudot :thumbdown: Bet tā interesanti īsus gabalus braucot negaudo tāpēc uzreiz nejutu gaudošanu.Ir tā jo tālāk brauc jo skaļāk gaudo,pat uz 60km\h brēc kā traks! :o
Un karsē arī,viss karstākā ir reduktora priekšpuse kur nāk šneks,varbūt gultnis sūdīgs,vai nepareizi savilkts!
Vizuālu defektu nebija,nekādas liekas kustības arī!
Vecais reduktors bija vienos robos un sāka gaudot tikai kad gāja pāri 100km\h
Ir kādi varianti ko darīt???

Re: Skalins VAZ 21063

Posted: 03 Mar 2014, 20:06
by rallyfan
nu par tām pusasim,cik nav mainīts un ir mocīts un iet un tur.ar to gredzenu gan ir kā tā,kā raksta micuks,tāpēc parasti viņus dod uzvirpot pēc esošās pusass izmēriem jo mēdz tur nianseti atšķirties un labs virpotājs zinās uz cik ir jaunais jānoviro lai būtu ar pareizo uzspīli.
p.s. no pieredzes nobraucu ar veco vazu 5 000 km ar izjukušu gultni,brīnījos,ka pusass neiznāca ārā,jo seperators vairs nebija tur vispār un no 8 lodītēm bija vien 5

Re: Skalins VAZ 21063

Posted: 03 Mar 2014, 20:41
by kunkuls
nu pareizi butu dzeset un sildit bet tas ir diezgan sarezgiitaak, un ir parbaudits ka pusasis nemuk prom! :) lietoju virpotus gredzenus, bet jabut ari no padomju laikiem kadam.

parak ciesi sareguleti zobrati reduktora, vini sak silt un izplesties un kjile un pastiprinati dilst.. labak nebrauc tadu un nem atkal visu nost unsaregulee :)

Re: Skalins VAZ 21063

Posted: 03 Mar 2014, 21:22
by Micuks
Pirmkārt, gredzenam ir svarīgs matreāls un otrkārt termiskā apstrāde!

Re: Skalins VAZ 21063

Posted: 04 Mar 2014, 19:56
by kunkuls
Pirmkārt, gredzenam ir svarīgs matreāls un otrkārt termiskā apstrāde!
Noteikti, ka tas viss ir svarīgs. kas darīts ar viņu pēc virpošanas nezinu, bet ja vajadzētu noskaidrotu. Es tik zinu, ka man vismaz problēmas nesagādā virpotie! :)

Re: Skalins VAZ 21063

Posted: 13 Mar 2014, 15:02
by Kristians
Redzēts skaliņa vazs Lauvās, uz steķa bez pakaļējiem ratiem. :shock: braucu cauri, paskatos pa labi opā kkur redzēts ;D pats Viļķenē dzīvoju un drīz būs gatavs pilnīga nullīte (:

Re: Skalins VAZ 21063

Posted: 13 Mar 2014, 18:14
by skalins
Tas pats otrreiz nost reduktors :D !Starp citu viens iedeva arī Tavu nr,ka varu griezties pie Tevis pēc padoma reduktora regulēšanā!

Re: Skalins VAZ 21063

Posted: 13 Mar 2014, 20:29
by Kristians
Tas pats otrreiz nost reduktors :D !Starp citu viens iedeva arī Tavu nr,ka varu griezties pie Tevis pēc padoma reduktora regulēšanā!
Iespējams, kurštas bija? :D

Re: Skalins VAZ 21063

Posted: 13 Mar 2014, 21:06
by skalins
Tas pats otrreiz nost reduktors :D !Starp citu viens iedeva arī Tavu nr,ka varu griezties pie Tevis pēc padoma reduktora regulēšanā!
Iespējams, kurštas bija? :D
Ka tas ir Tavs nr tikai tagad sapratu! :D Caur diviem cilvēkiem,bet no tā kam Viļķenē tas servis,vārdu nevaru atcerēties!