Page 1 of 1

1.5l dzinēja kapremonts

Posted: 12 Jan 2010, 22:40
by wipers
Tātad iedomājos, man mētājas viens 1.5 dzineejs (patiesiiba meetaajs veel 2 1.3l dzineeji taču nejau par to stāsts :D ) Iedomājos viņam uztaisīt pilno kapremontu, tad kad cēlu augšā savu žiksīti, tad motoru pārlasījām kopā ar sencīti, jo pieredzes apr mašīnam man bija tik pat daudz cik govij no baleta. Bet izdilums cilindros nebija necik liels, tā ka nolēmām nevest slīpēt, noaminijām gredzenus, šāles, gala gultni, vārstu gumijas un laikam tas arii viss. Iet ļoti labi, par ajudu nesūdzos, kopresija vis kā pieklājas.

Taču kā būtu, ja izdomātu izlīpēt cilindrus (nejau jaudai, bet lai izdilumu nonjemtu) un tad liktu visu jaunu? cilindrus, sadaleni, kulaciņus, kloķeni? Vai arī tam nav vajadzības? Bet ja pienjemsis tas motors ir labi padilis (nezinu kas tur iekšā darās, njēmu viņus uz svaru nevis kvalitāti :D ) Tad izslipējot cilindrus ir jāliek remota virzuļi, ja?! Un cik lieli viņi ir 1.5l motoram? VArbūt kādam ir grāmata kur tas rakstīts, jo kreivu valoda man ļoti stipri uz Jūs!

Būsu priecīgs, par komentāriem, pārdomām utt :brauc:

Re: 1.5l dzinēja kapremonts

Posted: 13 Jan 2010, 09:28
by elf
1.Krievu variants.
Поршни ремонтных размеров с 1986 г. для всех моделей двигателей изготавливаются с увеличенным на 0,4 и 0,8 мм наружным диаметром. До 1986 г. выпускались поршни следующих ремонтных размеров: для двигателей 2101 – с увеличением на 0,2, 0,4 и 0,6 мм; для 21011 – с увеличением на 0,4 и 0,7 мм.
2.Eiropas variants.
76.00 , 76.4 , 76.6 , 76.8 , 77.00
79.00 , 79.4 , 79.6 , 79.8 , 80.00

Ieteiktu MAHLE virzuļus , 1.virzuļa+gredzeni+pirksts cena 18.54Ls (Ja ir interese varu pasūtīt)

Papriekšu vajag izmērīt cilindrus,varbūt tur jau ir pēdējais remonts.
Vēl vajag apskatīties vai bloks nav gilzēts,labāk no tāda ateikties.

Re: 1.5l dzinēja kapremonts

Posted: 13 Jan 2010, 12:17
by AB_2101
Varu piedāvāt remontvirzuļus ar izmēru 76.4mm.

Re: 1.5l dzinēja kapremonts

Posted: 13 Jan 2010, 23:07
by wipers
Pagaidām visi līdzekļi tiek ieguldīti citās vajadzībās, tā ka šis projekts ir tikai idejas un iformācijas vākšanas līmenī, taču, kad finanes kļūs pozitīvākas, tad arī sākšu meklēt virzuļus, un visu pārējo, pagaidā, paldies apr piedāvājumu, un vēlētos dzirdēt arī citu domas/ieteikumus?

Re: 1.5l dzinēja kapremonts

Posted: 13 Jan 2010, 23:21
by Traktorist
Kapitali remontējot motoru automatiski mainam visas blīvites un blīvslegus. Meram katru detaliņu: kloķeni, cilindrus, virzuļus, sadales vārpstu utt. Ja ir remontizmeri tad slipejam, ja nav- perkam jaunu. Pašam dažas operacijas izdarit grūti, ja nav instrumenta. Piem: mikrometrs, iekšmērs, indikators. Ja ir virpa, tad pašam var parbaudīt kloķenes ģeometriju.