Page 1 of 2

Mans jaunais vecais VAZ 2101

Posted: 09 Feb 2010, 09:34
by Courlander
Sveiki Draugi!
pagājušā nedēļā realizēju savu vēlmi un tiku pie 1972 gada VAZ 2101. Nu stāv priekšā atjaunošanas darbi. Varbūt kāds var ieteikt kādu amatnieku, kurš palīdzēs tikt galā ar atjaunošanas procesā gaidāmajām likstām. Mājās atbraucu pats, bremzes gan uz pēdējo, reduktors baigi dūc, kad palaiž vaļā gāzi, virziena rādītāji nedarbojas, bet varbūt vienkārši notīrīt kontaktus vajag, apsildes ventilatora motors nobeidzies, atslēgai jāsaliek atpakaļ vadi, ir viens rūsas caurumelis virsbūvē, ko vajadzētu metināt, iespējams utt :). Gribētos atjaunot ļoti tuvu pie oriģināla :) Nu ja kāds var palīdzēt, gaidu priekšlikumus un piedāvājumus. Pievienoju bildes vizualizācijai. Paldies par atsaucību un tiekamies :)

Re: Mans jaunais vecais VAZ 2101

Posted: 09 Feb 2010, 10:28
by Миша
:brauc: Pa cik paņemi šo monstru?

Daudz darba bus jagulda iekša ;) no arpuses izskatas parusejis...



Skatos TA ir 93 gada....ta arī ir nostavejis visi šo laiku zem ābeles?

Re: Mans jaunais vecais VAZ 2101

Posted: 09 Feb 2010, 10:55
by Courlander
Rūsējis neko jau nav, tādi tīri vizuāli defekti, ko novērst nebūtu grūti, vairāk mani interesē dzinēja darbi, ritošās pārbaude un sakārtošana, elektrība nu un pēc tam tīri vizuāli sagodināšana. Zem ābeles stāvējis nav, visu laiku ir mazliet kustināts, lai nesalīp, pirmajā dienā 30 km nobraucu bez kreņķa :)

Re: Mans jaunais vecais VAZ 2101

Posted: 09 Feb 2010, 12:40
by Burunduks
Kāds ir budžets, un ko īsti gribi ar vaz iesākt?
Dižos padomus jau tur nav ko ieteikt, ir jāiegādājas pēc iespējas jaunas un nenolietotas daļas un jāmaina, jāskrūvējas un jādarbojās.
Runājot pa vizuālo, tur jau prasās pēc auto pārkrāsošanas. Kas notiek ar grīdu?
Kur vispār pats dzīvo? :)

Re: Mans jaunais vecais VAZ 2101

Posted: 09 Feb 2010, 12:47
by Courlander
vajag apjaust ko darīt un tad jau var par budžetu domāt sīkāk. Pārkrāsošana ir paredzēta, grīda ir Ok, vecais vēl paspējis visu ar pretkorozoju nodragāt, caurumu kā tādu nav ne grīdā, ne virsbūvē, izņemot to pie priekšējā stikla lejas labajā stūrī. Doma ir atjaunot līdz iespējamam ideālam. Dzīvoju Rīgā, varonīgajā Ziemeļu rajonā :) tagad nav pat nojausma, kas jāmaina un kas nē, nav zināms ko iepriekšējais saimnieks ir salicis. Rūc un iet, bet saprotams, ka kaut ko vajag sākt darīt :)

Re: Mans jaunais vecais VAZ 2101

Posted: 09 Feb 2010, 15:42
by Burunduks
Nu tas tev pašam būtu jāsaprot, no kura gala sākt ko darīt. Vislabāk sākt ko darīt būtu zem jumta (garažā) Jo virsbūves remonts ārpusē, nav tas labākais. Runājot par ritošo, droši kad ir jāmaina bukses un vēl šādi tādi pričendāļi, bet kā jau teica, pašam jāpalūkojas kas ir jāmaina, un kas nav.

Re: Mans jaunais vecais VAZ 2101

Posted: 09 Feb 2010, 16:51
by wipers
Varu padalīties ar savi pieredzi, kā cēlam žiksēnu :) Arī no opja paķērām, arī 30km līdz mājam dzinām, viss itkā gāja, arī aprūsējis ārpusēji bija, bet reāli var teikt visu liām jaunu, jo bremžu sistēma pilnīgi visa bija jamaina (ok viens pakaļējais cilindrīts palika vecais, bet uz pavasari tas ar jāmaina, jo maita sāka sulot) motoru izrāvāvām ārā izjaucām, samainījām šāles un gredzenus, kloķenei gala gulti uc štruntus, pac motors nebija traki izdilis, so cilindrus neslīpējām.

Ar to es gribēju pateikt, ka lai gan mašīna iet, tu nevari zināt kas viņa idvēselē darās, varbūt cilndri izdiluši, gredzeni sakocējuši un motors iet uz galu, tapēc ieteiktu pāriet arī motoru, vismaz būsi drošs, ka nekas nenobruks. Taču te ir otrs aspekts, ja jau iet, tad ņefig jaukt aara un baazt jauans daljas? It īpaši, kad Lienes ielā cenas uzceltas, šeit mēs atduramies pie burunduka jautājuma par finansiālo aspektu, cik esi gatavs krāmēt iekš žiguļa remonta?

Ok paliek hadene, Ticamaak visas (vairaak vai mazaak) bukses jaamaina, kaa jau mineeju bremžu sitēma ganjau arii nav nekas spiidošs, varbūt (vēlams) kardāna krustinjus samainit, nu tas atkariigs kaa vinji tur uzvedas, tad ja par tiltu ko teici, protams var tiltu raut nost un pastiites kas reduktoram veederaa daraas, varbuut zobrati kadi iet uz galu? (no tiem neko nesaprotu)

Un beigas vizuaalais, krāsas "dzīšana" rūsas nehrenizācija, metināšana, špektelis, tad krasošana.

Aaa veel atsleega jaamaina, pirms gada pirku jaunu pa 7.80Ls, tagad ganjau daargaak, un elektronika teici, ka niķojas....

Nu, ja to visu tev darīs kāds meistars, tad nu par darbu vien buus nevājš rēķins, neskaitot detaļas, bet ja pats cīnītos, tad protams izmaksas krietni vien samazinātos......

Var jau atrast kādu te pat forumā, kas varbūt to visu uzņemots, ok kaut dalju no darbiem, par saprātīgām cenām, nezinu :Nezinu:

Tavs viedoklis? :think:

Re: Mans jaunais vecais VAZ 2101

Posted: 10 Feb 2010, 08:42
by Courlander
Ok, tas jau skaidrs, ka viss jāpārlasa, tagad tikai jāsaprot no kura gala ķerties klāt un pati galvenā problēma ir saprast kura detaļa ir pagalam, bet kura varbūt vēl ļoti laba. man no visa šī tāda melna bilde :))) Tā kā droši vien uzticēšos kādam meistaram dzinēja, ritošās un elektrības lietās :) Bleķus sataisīt man kā vecam burātājam nav kreņķu, nu tā slīpēšana, špaktelēšana utt., krāsot gan arī laikam vajadzēs dot specam :)

Re: Mans jaunais vecais VAZ 2101

Posted: 10 Feb 2010, 10:26
by Admiral
Velkomēts!
Nu, esi iegādājies "bagātīgu" projektu, daudz būs jāieliek darbs un naudiņš. Bet lai veicās un būtu labi, ja satiksmē atgrieztos vēl viens izcila stāvokļa pirmītis!
Kāpēc bez numuriem, esi uz sevi pārrakstījis?
Par tehniskajām lietām. Vispareizākais būtu, ja Tu to autiņu izjauktu pa atomiem, un tad no viena gala ķertos visam klāt. Pie virsbūves noteikti nebūs tikai viens caurums, gan būs vēl. Sliekšņi izskatās tādi aizdomīgi, motortelpas lonžeroni utt. Salonā obšivka melna, beņķi brūni un saplēsti. Aizdedzes vadus gan, ka var salikt atpakaļ, vai kāda žiguļu grāmata Tev ir? Reduktors gaudo tad, kad ir braukts bez eļļas (tā var pazust gar tilta blīvi vai arī pa pusasīm). Nezin, vieglāk ielikt citu, nevis restaurēt to. Pirms jaukt dzinēju, nomēri kompresiju, tad būs lielāka skaidrība, ko tur iesākt.
Nu jā, darbi vesels pulks.

Re: Mans jaunais vecais VAZ 2101

Posted: 10 Feb 2010, 10:55
by Courlander
Oho, paldies Tev Admiral, iepriecināji :) Doma jau tāda ir, ka vajag atjaunot pa skaisto. Nummurus noņēmu pirms bildēšanas, lai nerēgojas. pārrakstīšana notiks rītdien. Sliekšņi, grīda, motortelpa, bagāžnieks ir bagātīgi sasmērēti ar to antikorozijas pārklājumu, pirms pirkšanas pārbaudīju, ka grīda, sliekšņi nu un viss, kas pa apakšu ir Ok. Nu jā, to beņķi var restaurēt, jo ir šuves vieta atirusi, bet var jau pāršūt, tas nav tik traki. Trakāk būs sameklēt brūnu obšivku, var jau protams meklēt visu salonu vienā krāsā, bet jautājums atkal ir kur ...
Tagad esmu žiguļu grāmatas meklējumos, bet par tiem vadiem nav liela bēda, tos jau varētu salikt. Reduktoru apskatīt un ja nepieciešams jāuztic kādam, kas no tā kaut ko saprot :) Dzinējs jau arī jauztic kādam profesionālākam. Pats varu noskrūvēt, pieskrūvēt, ja atceros ko un kur, špaktelēt, slīpēt un nomazgāt :)
Ak jā, sarunāt, nopirkt un samaksāt par darbu vēl varu :D