Vados pēc principa- jo vairāk darīsi, jo labāk ies, respektīvi, jo lielāks spainis var vairāk aiznest, tikai līdz tam brīdim kamēr to var pacelt.
Pats šis tēmas aizsācējs ir pazudis, kādi tad ir sasniegumi un rezultāti sportā???
Bet ja par karburatoriem, tad ar viņu var darīt visādas interesantas lietas tikai parastais jautājums vai gribas arī ekonomijau vai tas ir sportam. Ja gribas pa ielu un arī tanī pašā laikā jaudu, tad iesaku vaz 2107 kuram galā cipars 20, pārtaisīt uz mehānisko pievadu un otro cuku pārtaisīt niknāku ar lielākām dīzēm un lielāku galveno difuzoru braucot ar pirmo kameru mašīna būs ekonomiska, bet kolīdz vajadzēs jaudu nostrādās otrā kamera.
To pašu var arī darīt ar WEBER 2103 vai 2106 viņiem ir otrais galvenais difuzors 24 mm. Protams kā jau minēja citi vazisti var atras ford karburatorus vai vēl kādu, bet pie nosacījuma, ka viņiem ir lielāka caurplūde nekā vaz citādi lielas nozīmes nebūs, ja nu vienīgi ir kāda īpaša sistēma ietaisīta kas uzlabo degvielas padevi kādos režīmos.
Bet ja lielam sportam tad noteikti Horizantālos weberus vai nu arī iešprici.