Page 1 of 1
kompresija pēc kap.rem.
Posted: 21 Sep 2012, 22:50
by kopikas
tātad ir 1.6 motors atrodas žigulī motors pirkts no zināma meistara pēc viņa apgalvijuma esot darīts kapitālais remots, gredzeni virzuļi utt.
lieta tāda ka pēc tā remonta ir jau kādi 10 tūkstoši to4 nobraukti eļas labi mainītas utt bet kompresija p[a degkamerām ir apmēram vienā 9, otrā 8 trešā 7.5 atmosfēras. secība nav pec kārtas bet domu saprotat.
Elļu neēd , neticēsiet bet nemaz. dūmot nedūmo. pēc skaņas un gaitas arī viss ok ja nu vienīgi vārsti nedaudz japieregulē , un nav īsti erkas jeb kampiena .motors gan pēc kap. remonta pabraukt nedaudz vienā citā auto un tad pastāvējis kādus gadus 5 varbūt vairāk iespējams zem jumta servisa telpās. nav slapš nedz sals nedz klaja debess bet tomēr stāvējis bet saļņiki visi veseli ka pa brīnumu nekas eļu nelaiž garām utt.
katrā ziņa izsakat savas domas vai tiešām tik ilgi braucot motors v'\el nebūtu iestrādājies jeb piedilis ? un vai nevarētu būt saistība ar sadales vārpstu un fāzēm (pā vēlu aizveras izplūdes vārsti vai kkas tāds) ?
Re: kompresija pēc kap.rem.
Posted: 22 Sep 2012, 07:51
by Миша

Ne mazak par 9 ir norma....bet labi ir 12-14-16
Ja tu doma ka kautkas ar gažu sadali ..nomet varstu vaku un paskaties kloķenes un sadalenes atzimes...
P.S. es vairak lieku uz varstiem....jaņem nost galva un jaremonte...
Re: kompresija pēc kap.rem.
Posted: 22 Sep 2012, 09:33
by rallyfan
Ja nu vienīgi pieregulē vārstus,kas būs pats ātrākais un vnk un tad pamēri vēlreiz
Re: kompresija pēc kap.rem.
Posted: 22 Sep 2012, 11:06
by Ruu@uto
Hmm, principā jau spiediens 9 atm būtu puslīdz normāli, bet starpība starp cilindriem
gan ir par lielu...Izskatās, ka patiesi kaut kas nav ar vārstiem īsti, vai nu tiešām jāņem
galva nost un jāskatās, vai arī vispirms jāpārbauda šķirbas, vai kādi vārsti gadījumā
slikti nenoslēdzas pārāk mazas / vispār nekādas atstarpes dēļ.
Re: kompresija pēc kap.rem.
Posted: 23 Sep 2012, 11:24
by bike85
motors savu nokalpojis jau jau atskiras kompresija katra poda ar 7. cik tur tas jau ir mironis
Re: kompresija pēc kap.rem.
Posted: 23 Sep 2012, 19:21
by kopikas
tur ir citi joki jo ja motors buutu savu nokalpojis tad kapeec man nav eļļas zudumi un zilgani dūmi pat ne drusku.
kka neticas ka ar izdilushiem gredzeniem kas nespej spiest vairāk par 7ām atmosfērām varētu neēst eļļu.
ŠOdien pakrāmējos un secināju ka motoram kad kļoķvārpstas atzīme ir vietā sadales zobrata atzīme ir kautkādi 2-3cm pirms vidēja augšēja punkta korpusā kas atzīmēts. Nezinu ka tas tur tā bijis un kapēc radies jo motoru iegādājuu no viena cilvēka mehāniķa.
ŠOdien noliku visu pēc rūpnīcas atzīmēm savilkē ķēdi un izbraucu bet tik un tā kkā neiet , drīzuma izmērīšu ko tagad rāda kompresija.
iespējams pēc šadas pārbībes vaidzētu vārstus pa jaunam atregulēt??
Re: kompresija pēc kap.rem.
Posted: 23 Sep 2012, 22:05
by rallyfan
nu tas ir psc vnk
visi saka paskaties vārstus,nē viņš izdara ko citu un vārstus astāj.....nu kas tā dara.....
no personīgās pieredzes izmetu motoru jo vienu jauku dienu apstājās
pēc 2 gadi uz ātro vajadzēja motoru,nolēmu paskatīties,kas nokaitējies - apakšējos zobrats aprauts.ok to namainam iemetam iekšā,nevar pielaist.mēram kompresi visos ap 4
Pārregulējām vārstu atstarpes jau 7,5-8 pabraucu vienu dienu un un visi tā ap 8,5 nostājās un gāja....
Ta ka tām atstarpēm ir nozīme!!!
Re: kompresija pēc kap.rem.
Posted: 24 Sep 2012, 20:55
by kopikas
OK paldies par komentiem , izlabojot sadalenes stavokli pret kloķvārpstu kompresija manāmi uzlabojās 12 atmosfēras un vienā 11, tagad tikai pa jaunam jasaregulē vārstu atstarpes un gan būs ok.
Re: kompresija pēc kap.rem.
Posted: 24 Sep 2012, 21:48
by Belka
OK paldies par komentiem , izlabojot sadalenes stavokli pret kloķvārpstu kompresija manāmi uzlabojās 12 atmosfēras un vienā 11, tagad tikai pa jaunam jasaregulē vārstu atstarpes un gan būs ok.
Girt, pieregule radiatoru un bus labi:D