Page 1 of 3

Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 07 Aug 2013, 16:56
by Rupp
Visu laiku viss bija kārtībā, tagad parādījās problēmas. Gan braucot, gan tukšgaitā zem 2500apgr/min deg eļļas spiediena lampiņa un dačiks nemaz nepaceļas, tiklīdz tahometrā aptuveni 2500/3000apgr/min tā lampiņa izdziest un dačiks paceļas un rāda kaut kur viens vai divi, kaut kā tā.
Kas varētu būt par vainu šai problēmai ?

Otra lieta : viss gāja, bet tagad vazu piedarbina un parūc pāris sekundes un noslāpst un vairs nevar piedarbināt un ir pārlējis. Velkot stimjot iet uz sitiena, ar starteri var ilgi zāģēt un neko nepanākt.
Kas šeit varētu būt ?

Un vēlviena lieta ir tāda, kad iedarbina viss iet un ir kā vajag, bet kad noslāpē atkal ar startera palīdzību nelec. Akumulators griež labi, bet pat īsti nesit. Iestom pāris metrus un uzreiz rūc. Kas viņam nepatīk, nevaru saprast. Tā var būt, ka ģenerātors par maz strāvu padod uz svecēm un tāpēc kaut kas ? Nesaprotu.

Esmu iesācējs. Pats visu skrūvēju un par laimi ritošā daļa ir nomainīta un viss salikts pagaidām. Bet tagad ar šīm lietām neko nesaprotu :brauc:

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 07 Aug 2013, 17:11
by Micuks
Sāc ar spiediena devēja pārbaudi, grāmatā ir norādits kā pārbauda un kādai pretestībai jābūt!
Nepielekšana saistīta ar karburatoru, pats galā diez vai tiksi, meklē kādu kas var palīdzēt!

Ģenerātors uz svecēm neko ndod!

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 07 Aug 2013, 21:05
by Миша
:mrgreen: Es domaju ka abas prolemas ir saistitas...nenormali parlejas un šķidina eļļu :shifty: :wave:

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 08 Aug 2013, 00:46
by kopikas
visvienkarshakais varinats , panjem citu karburatoru no ejosha motora. ta problema izklausas to4 pec karbikja.

panem nost gaisa filtra vaaku paskaties kurā kamerā pārlej ja primārajā (taja kura benzinčurātājs) tad mekle vainu vakumņikā , jeb aja benzina ka4ataaja kas atrodas akumulatora pusē ar taadu taka kajinju no sviras kas virina droseli pirmarajai kamerai.
varbuut vnk limenis tev pa augstu , atskruve karburatora vaacinju (5 krustinja skruuves) un tur kur nak pludinsh to pludinja atduri izplet par kaadu nepilnu 1mm vai vairak pec vajadzibas plataaku.

pludinjkamera ir viena 45 gradu lenkji sliipa siena taka pret augshu skatoties tajaa slipumaa jabuut degvielai liidz pusei var chu chu mazak tad ir ok.to meera kamer vaks ir virsu saka4aajot degvielu ar sukniiti manuaali tad umaniigi nonem vaaku un skaties cik limenis ir uzkaapis.

cik km jau brauc ar shitadu karbuuzi?

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 08 Aug 2013, 09:11
by pusautomats
es vairāk satrauktos par eļļas spiedienu, jo ja tas tiešām ir tik mazs, motoru nobieksi remontējot karburātoru,es jau te foruma prasīju par savu sāpi ka siltam motoram pie 700 apg jau brīžiem iemidžinās eļļas lampiņa.

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 08 Aug 2013, 11:00
by Rupp
cik km jau brauc ar shitadu karbuuzi?
Kopš nopirkšanas jau ~150km varētu būt. Vairāk diez vai. Bet visu laiku ar eļļas spiedienu problēmas nebija. Un pirmās trīs nedēļas arī nebija nekāda pārliešanās. Viņš bija kādu laiku pastāvējis (laikam apmēram ~6 mēn.) un sākumā viss labi, tagad sāk kustināt visādas problēmas. Domāju, ka iesākumam uzlikšu citu karbūzi un paskatīšos, ko viņš saka. ;)

Un kāda škrobe tagad ir :thumbdown: Par to, ka vietējā lūžņu uzpirkšanas vietā bija viens 2104 žiks un vairs nav ... būtu tad vaina bijusi, būtu apskrūvējis viņu. Karbūzi rezervē paņēmis un vēl no motora visādas lietas noskrūvējis :wtf:

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 08 Aug 2013, 11:06
by Rupp
paskaties kurā kamerā pārlej ja primārajā (taja kura benzinčurātājs) tad mekle vainu vakumņikā
Pārlej pirmajā, kur ir benzīnčurātājs. Tas vakuumnieks ir tā šlandziņa, kura iet pie rotora un tad pie kaut kādiem apgr./min. regulē aizdedzi ? Ja par to iet runa, tad tur ir šāds variants : man tā trubiņa vispār bija nost. Pēc pirmās vai otrās reizes kad bija pārlējis, tad uzlikām virsū un tad vispār vairs negribējās piedarbināties. Pēc būtības šī vakuuma truba kaut ko var traucēt šai problēmai ? Viņam jābūt virsū vai nē ? :?:

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 08 Aug 2013, 11:16
by Ruu@uto
Es ieteiktu apskatīt arī benzīnsūkni - ir pieredze savulaik, ka ar cauru membrānu sūknis
cītīgi pumpē benzīnu karterī ...

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 08 Aug 2013, 23:30
by Fiat 124
Varbūt, ka pludiņkameras adata sagājusi "sviestā", un tādēļ pārlejas!

Re: Eļļas spiediena un slāpšanas problēma

Posted: 15 Aug 2013, 18:22
by Rupp
Šodien pavismaz patīkam pārsteigums :angel:

Noņemu gaisa filtru .. ā tur ... eļļa :crazy: uzreiz izņemu ščupu - dubults līmenis ar benzīnu kopā eļļa.

Cik liela iespēja, ka vainīgs ir degvielas sūknis ? Ja viņš nepārtraukti pumpē tad var būt tā, ka viņš piedzinis pilnu motoru ?

:wtf: