melnis
Ir iespēja dabūt stromberg 150 175 cdet. Zinu, ka no kaut kāda BMW. Varbūt kāds zin kaut ko
pastāstīt par šādu karburatoru, +, - un regulācijas problēmām. Protams zinu, ka jātaisa kolektors.
=========================
Nepretendēju uz absolūto patiesību, bet īsti neredzu jēgu šitā VV (Variable Venturi) tipa karburatora
likšanai vertikālā vietā:
1) Savulaik tos lika lērumam auto, jo salīdzinoši vienkārši pēc konstrukcijas
SU, Zenith, Zenith - Stromberg, Stromberg), MB, BMW, SAAB, Volvo, veselam
pulkam daždažādu britu auto un, piemēram, laivu motoriem Eiropā un ASV;
2) Ja tādu liek VAZam, tad nopietni jādomā par karburatora izolēšanu no
izplūdes kolektora karstuma. Bez tam jādomā par gaisa filtru!;
3) Principā visi tie VV (saukti arī CD) tipa karburatori , ja ir 100% kārtībā,
strādā normāli, var teikt, labi, ko gan nevar teikt par degvielas patēriņu,
auto ar tiem ir diezgan "ēdelīgi";
4) Šo karburatoru stāvoklim ir jāseko, jāiepilda eļļa, jāmaina adatas un
smidzinātāji ... tas arī nav par velti, kaut ne dikti dārgi, un prasa arī kaut
kādu laiku... Šodien gan nav problēmu iegādāties ne lietotus vai jaunus
jebkuras modifikācijas VV karburatorus, ne rezerves daļas tiem