Page 1 of 1

grīdas korozija.

Posted: 02 Sep 2013, 13:29
by pastuzis
Ar ko lai apstrādā māsīnas apakšu pret koroziju???

Re: grīdas korozija.

Posted: 02 Sep 2013, 14:30
by pusautomats
vislabākais ir dabūt tīru no vecās korozijas sametināt kur vajag, tad nopindzelēt ar grunti (es izmantoju laku un krāsu rūpnīcas pretkorozijas grunti brūnā krāsā) un tad ar grumbuli nopūst, sliekšņus no iekšpuses vajag izpūst ar pretkorozijas vasku, tāda lipīga ķēpa flakoniņaa. taisīju onkolim opeli šitā pirms kādiem 6 gadiem, tehniksajā viss normāli un stingra cieta grīda, nav rūsas burbuļu.

Re: grīdas korozija.

Posted: 02 Sep 2013, 16:45
by ervins
notīri kārtīgi visas rūsas, tad skābā grunts, pēc tam 2K epoksīda grunti un beigās nopūt ar grubuli

Re: grīdas korozija.

Posted: 02 Sep 2013, 21:58
by ivars_pilips
Es savu šogad aizdzinu uz CROWN (http://krown.lv/), apstrādāt ar pretrūsas štelli - uz vazelīna bāzes saķīmiķots smērs, ko izpūš ar gaisa pistoli. Es nemācēšu pateikt par rezultātu, to varēšu nokomentēt tikai pavasarī, bet jau sobrīd ir skaidrs, ka tā viela ir tikusi iekšā visur. Čaļi strādāja 2 stundas, izpūta visu apakšu, visas kabatas, motortelpu, durvis, sliekšņus, stojkas, bagažnieku, kapta un bagažnieka vāku kabatas, nu visu visu. Pats stāvēju blakus, un čekoju, lai iepūš visur. :) Un ja nu arī kaut kur nedavilka, tad ietecēja točna, jo vēl pat šodien no sliekšniem pil ārā, kas nozīmē, ka kustās un ieskalojās visur.

Šobrīd ir tā, ka vietas, kas uz grīdas bija oranžas un drupa nost, nu ir kļuvušas melnas un stingras. Šī līdzekļa īpašība ir iekonservēt rūsu un atvairīt mitrumu. Pašlaik tam ticu, un kā jau teicu, pavasarī padalīšos pieredzē.

Procedūra maksā 78Ls, un, ja tā pildīs to ko sola, tad noteikti ir izdevīgāka nekā grubuļa un bituma smērēšana pašrocīgi, jo tik dziļi kā ar augstspiedienu nekad paši netiksim. Es esmu pēdējos 3 rudeņus gūlies zem mašīnas, un smērējis visādus smērus, bet ar laiku tie tāpat drūp nost. Grubuļa bundžas+pavadītais laiks=78Ls vismaz :)

Re: grīdas korozija.

Posted: 29 Dec 2013, 18:52
by OBlad
Sveiki, es to daru tā! Izmantoju tādu brīnumlīdzekli kā "Brunox", notīram no grīds brīvo rūsu, kaut manuali ar parasto drašu birsti, bet tā akurāti. aplīmējam vsisas trubiņas utt.., ko negribam nopūst. ielejam to brunoxu gruntešanas pistolē un uzpūšam 2 - 3 kārtas, strap kārtām nu +/- 2 vai 3h starplaiks! viņš skaitās kā rūsa pārveidotājs, bet ir uz epoksida bāzes. paliek kā epoksida sveķi. es tā saprotu ka viņš ieēdas rūsā un no ārpuses uztaisa apvalku, ka neko no atmosferas nelaiž klāt!
Pectam virū pūsu bitumu, kas paredzēts auto gīdām, pārdodas tādās pašās pudelēs kā grubulis. (Nepieciešama ipaša pistole) Bitumu pūšu 2 kārtās ar 2h starplaikiem!

ps. Runājot par skābo grunti, tā tomēr vairāk ir paredzēta jaunām detaļām. Bieži pierādās ka rūsu viņa netur, arī labi iztīrītu.
Un par to krown runājot domāju, ka tā apstrāde ir laba jaunām mašīnām, kas tiko no salona. ( Tāds bija mans priešatas kad noskatījos raidijumu, kurā runāja viņu pārstāvis)

Neesmu brunox izplatītājs, esmu autokrāsotājs un šis bija mans viedoklis. :)

Re: grīdas korozija.

Posted: 22 Dec 2014, 09:19
by rare
:clap: :clap: :clap: