Page 1 of 4

pirkts pēc apatieru autokrosa :(

Posted: 17 Sep 2013, 22:40
by MOBART
karoč tika iepirkt 6.žiks bet kā jau katrai mašīnai ir savi + un - ...
no sākuma par mīnusiem:
stipri sabuktēts (vēlāk, palielam, to laboju ar veco labo "kuvaldometru")
"bāka" nebij hermētiska
aķis vairākas reizes aizvārījās un pričom viņš atrodas salonā
riepas visulaiku laiž ārā gaisu
"raud" dzesēšanas sistēma
no plusiem:
dugas
labs motors
kārba kaut arī četriniece bet ar to pagaidāms ir pilnīgi pietiekoši-labā stāvoklī (jo auto tiks izmantots treniņiem un paraugdemonstrējumiem)
reduktors no otrā žika
rūsa skārusi tikai priekšējos spārnus

Image
Image
Image

bet tas bij 27. marts...

Re: pirkts pēc apatieru autokrosa :(

Posted: 17 Sep 2013, 22:59
by Micuks
Nu karocc ir forumaa sadalja, karocc "jaunumi un pazinjojumi" tur ir aprakstiits, kaa pievienot bildes!
Karocc tas ir tas briesmonis, kursh ss.lv tirgojaas?

Re: pirkts pēc apatieru autokrosa :(

Posted: 18 Sep 2013, 00:25
by MOBART
ja tu domāji to par Ls390 - tad ej... to jau neviens tāpat nepirks :lol:

Re: pirkts pēc apatieru autokrosa :(

Posted: 18 Sep 2013, 00:51
by MOBART
tad pamazām sākās arī atjaunošanas un biku uzlabošanas darbi:
uzreiz sāku plēst nost veco krāsu kur tā krita nost

Image

pagaidu variantam tika pārlikts aķis tur kur tas bija kopš rūpnīcas

Image

pēc kada laika nolidoja arī sajūgs un dabūju vilkt ārā motoru :(

Image
kā vēlāk atklājās izvilkt motoru, kārbu un kardānu vienā reizē var bet atpakaļ iestūķēt gan nesanāk :lol:

pie reizes nolēmu nomainīt spilvenus jo vecie jau bija saplaisājuši un pie slodzes ķīlēja gāzi kāmēr neizpiež sajūgu. nopirku ņivas spilvenus pa 4ls gab. pēc paskata un atsauksmēm ir labāki (cietāki) par oriģinālajiem
Image

otram motoram tika nostrūklota sadales vārpstas zvaigznīte lai noņemtu nagaru
Image
Image

Re: pirkts pēc apatieru autokrosa :(

Posted: 18 Sep 2013, 08:36
by Ruu@uto
Hmm, vispār jau likt akumulatoru oriģinālvietā nav tā labākā doma ... ne velti sporta auto tos lika
kā reiz bagāžniekā! Incanti, tam auto ir standarta benzīntvertne, vai kā? :)
Vēl nesaprotu, kāpēc jāņem laukā motors ar visu kārbu, lai tiktu klāt sajūgam - klasikai pilnīgi pietiek
ar kārbas atbīdīšanu max atpakaļ, protams, atvienojot kardānu no pakaļreduktora ... 8-)

Re: pirkts pēc apatieru autokrosa :(

Posted: 18 Sep 2013, 20:24
by artyp
Vēl viens krosa žiks :thumbup:

Re: pirkts pēc apatieru autokrosa :(

Posted: 18 Sep 2013, 21:47
by melnis
Motoru ar visu kārbu var gan izņemt, gan ielikt, vienam pašam gan tas varētu neizdoties. Akumulatoru, benzīntvertni, logu šķidruma bačoku un vēl kādus 50 kg bagažniekā. Ar tām paduškām, jā ņivas ir labākas, taču derētu apsiet ar drāti/stiepli, lai nevar noraut. Motoram vēl papildus stiprinājumu, lai notur sānkustību. No kuzova ar lielu pastiprinājuma plāksni uz vārstu vāku.

Re: pirkts pēc apatieru autokrosa :(

Posted: 19 Sep 2013, 09:30
by MOBART
akmulators tikai paigaidu variantam bija oriģinālajā vietā, vēlāk es vispār no salona viņu pārnesu uz bagāžnieku.

Image

bāka ir 10l ugunsdzēšamais aparāts :lol:
par to motora sānkustību jau sen loloju ideju bet vēl gribēju arī no razporkas uz vāku vienu kronšteinu lai nestaigā kā velns uz augšu un leju, jo man ir tikai 18 gadi un kā paši saprotat tad jaunajai paaudzej vajag komfortu :D vnk ciest nevaru kad pārslēdz ātrumu, brauc, bet kad vajag pārslēgtie tad viņš kkur citur aizdancojis un ir jāskatās nevis vienkārši pa atmiņai satvert un pārslēgt :)

Re: pirkts pēc apatieru autokrosa :(

Posted: 19 Sep 2013, 09:38
by MOBART
Image
viena no pēdējām bildēm kad vēl bija braucams, šādi atbraukājos kkur trīs nedēļas līdz brīdim kad nolūza satelītu ass

Image

Re: pirkts pēc apatieru autokrosa :(

Posted: 20 Sep 2013, 08:59
by Ruu@uto
bāka ir 10l ugunsdzēšamais aparāts :lol:
==================
Normāli, ja tas ir tā, tad bākai ideālā vieta ir bagāžniekā, starp pakaļas atsperu / amortizatoru
"mājiņām" virs tilta. Ja tu ar to auto intensīvi mizo "pa kočkām", silti iesaku jau laikus pastiprināt
pakaļtilta "panāra" (šķērsstieņa) kronšteinu pie virsbūves - tas mēdz izlūzt no virsbūves, un tad
ir ķēpa iemetināt atpakaļ vietā ...

par to motora sānkustību jau sen loloju ideju bet vēl gribēju arī no razporkas uz vāku vienu kronšteinu lai nestaigā kā velns uz augšu un leju, jo man ir tikai 18 gadi un kā paši saprotat tad jaunajai paaudzej vajag komfortu :D vnk ciest nevaru kad pārslēdz ātrumu, brauc, bet kad vajag pārslēgtie tad viņš kkur citur aizdancojis un ir jāskatās nevis vienkārši pa atmiņai satvert un pārslēgt :)
==================
Ir variācija, kā savulaik taisīja krosa klasikām, tikai prasa jaunu kronšteinu izgatavošanu priekšējām un
pakaļējai "poduškām" - izmantoja liela diametra sailentblokus, kuri "gulēja" horizontāli ... 8-) Tad
nevajadzēja nekādus turošos stieņus uz vārstu vāku, tiesa, vibrācija auto bija diezgan jūtama gan :)