Page 1 of 2

Atgāzes -CO CH

Posted: 22 Mar 2015, 11:34
by Arnisv
Hi,
vot isos ar atgāzēm.
pirmo reizi ejot tehnisko bija co-7 ch-2200
saregulēja man co-0.8 ch-950 aizbraucot lidz TA ch bija jau 2200
vot dabuju meraparātu un tagad skrūvējos :shock:
koroch jautājums 1,7 motoram ar veco veber karbiņu vai arī nav svarīgi kādiem ir jābūt optimāliem cipariem> ch tagad esmu dabujis 600 un co 2.2
mosk pastāstiet vismaz kādi ir jūsu žiguļu TA mērijumi

Re: Atgāzes -CO CH

Posted: 22 Mar 2015, 17:02
by Fiat 124
Paskatijos vecās lapas HC no 150-400 vairāk nav!
Tev virsū ir tā paštaisītā aizdedze?

Re: Atgāzes -CO CH

Posted: 22 Mar 2015, 21:44
by Arnisv
Pashtaisita aizdedze un tuning sadalene estonec 10,5
Rit ka daboshu TA tad piekjershos smalkai regulacijai. Tagad sagriezu, lai ieklaujos limitos.
Isteniba ka regule karbinjus vajag to atgazu meritaju, jo ar ausi liekas labi, bet vel piespicejot ar cipariem dabo maksimali degvielas sadegshanu.
Nu 150 jau i kruti.

Re: Atgāzes -CO CH

Posted: 23 Mar 2015, 09:12
by Ruu@uto
Hmm, vispār jau ar klasisko karburatoru nekādus fantastiskos rezultātus gaidīt nevar,
bet HC 2200 ir visai baiss rezultāts IMHO. :( Vecos laikos ar karburatoru (ne OZON)
normāli regulēja CO līdz apmēram 0.8...0.7, tad CH labam dzinējam / karburatoram
bija aptuveni 200-300 robežās. Ja grieza CO vēl mazāk (liesāku maisījumu), tad CH
sāka atkal celties, kas ir tikai loģiski dzinējam ar standarta kompresijas pakāpi. Tavā
gadījumā izskatās, ka uzmanība jāpievērš tai pat aizdedzei, vēl mulsina tā "tjuninga"
sadalene - ja palasa Krievijas saitus, ir lērums tādu, ar kurām normālus izplūdes gāzu
rādītājus nevar dabūt kā šķiru, sevišķi, ja dzinējam ir standarta kompresijas pakāpe...
Nu ko, vēlu sekmes grūtajā darbā! :D :D :D

Re: Atgāzes -CO CH

Posted: 23 Mar 2015, 11:37
by Миша
Ar to sporta sadaleni nevares dabut tukšgaita,bet pie apgriezieniem var meģinat kautko sakarigu dabut...

Re: Atgāzes -CO CH

Posted: 23 Mar 2015, 13:44
by Arnisv
dabuju TA
co 3.2
ch 600
Nu ar kaut ko jaupurē.
bet sadalene uzreiz deva jūtamu ņiprumu, villlkmi. taka neceru uz baigiem rezultātiem brīvgaitā ap 1000 apgr. uzgriežot brīvgaitu uz 1500 uzreiz visi rādijumi nenormāli krītas.
vispār būs jāpamēra kādreiz kompresija, jo no bloka ņēmu nost un virzuļi lielāki un vārsti arī apaļāki
nu jā, ch 300 un co 0.8 jau liekas priekš manis neiespējami pie brīvgaitas .
man šobrīd ir svarīgi ka motors labi velk un kas notiek brīvgaitā, lai krustojumos nesprāgst nost

un man nau sporta sadalene , bet tuning

Re: Atgāzes -CO CH

Posted: 23 Mar 2015, 18:59
by Raimis
Pamatpārbaudē: CO 0,180 CH 1411
Atkārtotā: CO 2,561 CH 352
Karburators Weber DGAV 32/36, protams, ne tikai skrūve veicina visus rezultātus , bet arī ar kādām dīzēm viss ir sakomplektēts.

Re: Atgāzes -CO CH

Posted: 24 Mar 2015, 09:50
by Arnisv
Taka saregulēju co~3 ch~450
akas i labāk ar ko ziedot ch vai co. uz kuru vairak japieverš uzmanība gaitai nevis TA

Re: Atgāzes -CO CH

Posted: 24 Mar 2015, 10:48
by Миша
:mrgreen: Uzregule CO 6 lai labak iet...

P.S. vispar ir gramatas par karburatoriem kur viss ir aprastits cik kam jabut :)

Re: Atgāzes -CO CH

Posted: 24 Mar 2015, 11:29
by stendec
Labdien!

Vai ir iespējams dabūt lejupielādei tās bildes latviešu valodā?