Nu labdien, man te tāds interesants jautajums , novērojums, jau kādu laiku braucu ar bezkontaktu aizdedzi, principā viss komplekts no lienes ielas bet pēc šejieniešu ieteikuma komutators no vāčiem, respektivi kautkāds paseno laiku VW golf vai kam tur vēl nāca telefunken ražojums.
nu man te pāris nedēļas atpakaļ tāda problēma uzradās, braucu braucu un čus pazūd aizdedze, protams motors apstājas bet netikai tas vēl paralēli pazūd gaismas, vienkārši izdziest un atkal parādās un atkal izdziest un atkal parādās, un šīs viss notiek cikliski kamēr stāvu ar nestrādājošu motoru un vienkārši aizdedzes atslēgum astātu aizdedzē kā kad motors noslāpa. tad restartējot visu to pasākumu respektivi izslēdzot aizdedzi un griezot no jauna viss aziiet līdz atkal sis uznāk. nu es drusku pazortēju vadus (nav jau viņu daudz žigulim) un secināju ka visas klemmes ir kontakts un viss turas, tad ķēros klāt pie aizdomīga mezgla kas man likās pats komutators, par laimi bij rezerves , uzliku to un problēma pazuda , viss iet kā pirmstam nekas nost neslāpst, secinājums komutators izģērbās, man seit jautājums vai ir arī citiem tā gadijies vai šiem komutatoriem principa jaiet bezmaz mūžīgi un man vaina butu jāmekle varbūt kāda sliktā savienojumā kautkur vai pārspriegumā kas varbūt varēja nobendēt šamo?
nu man ģenerators lādē labi ja tā var teikt, tukšgaitā ap 13.5/14 kad normali sagāzē un patur drusku uzlec aŗī visi 15 mērot ar testeri pie aķa klemmēm.
lampas amn laukā nedeg teiksim tā, viss cits normas robežās. cerams tas vienkārši būs šoreiz norakstāms uz tehnikas defektu bet nu varbūt ir kāds viedoklis šai jautājumā kādam?
itkā jau saprotams tie komutatori paši būdami lietoti ir uz saviem gadiem 20+ taka drošs paliek nedrošs japaņem rezervē būs vēl pa kādam un jatur bardacokā, vietu jau neaizņem un smagi ari nav.