Page 1 of 4
Dzinēja Pārbūve...
Posted: 13 Aug 2008, 17:47
by Baumans
Padalieties ar savām zināšanām kā pārbūvēt ziguļa motoru, lai būtu lielāka jauda un labāk ietu motors.

Re: Dzinēja Pārbūve...
Posted: 13 Aug 2008, 17:48
by Raitis
No saakuma kaartiigi un smuki paarlasi to pashu motoru kas tew ir

Tad saac domaat par paarbuuweem

Re: Dzinēja Pārbūve...
Posted: 13 Aug 2008, 17:50
by Baumans
Kā tas ir pārlasiit izskaidrojiet luudzu, es sajaa jomaa esmu iesācejs..

Re: Dzinēja Pārbūve...
Posted: 15 Aug 2008, 14:54
by bruweris
nomaini wisu nojaato uz jaunu kas tawaa motorinjaa ir!!
ir dzirdeeti wisaadi briinumi, kaa piemeeram, liep. raj. zhikam uzmachiita turbiina, laikam kaadam citam uzmaukta audi shprice, citam nosliipeeta galva!!!
Re: Dzinēja Pārbūve...
Posted: 19 Aug 2008, 23:24
by Klavs
sākumā jāpārbauda vai visss šancē kā vajag-vai ir nobalansēta kloķene, vai ir pareizas vārstu atstarpes, vai nav izdiluši cilindri u.c. sīkumi. tad, ja vēlies kko darīt, tad dari ar lielajiem motoriem(vecajiem žiguļie tas būtu 1.5/1.6l). tad tu vari, piemēram, sēdināt galvu(līdz 2mm "novīlēt" no bloka), pārurbt vārstu ligzdas uz lielākām, līdz ar to ielikt lielākus vārstus, apvirpot vārstu kātus(tie būs vieglāki, taču jāzin kurui daļu drīkst virpot), izslīpēt ieplūdes un izplūdes kolektorus, uzlabot devielas padevi(manīt karburatoru vai tā dīzes), izveidot taisno izplūdi, vari atvieglināt spararatu. lielākā daļa no kinētajām pārbūvēm gan būs jāveic pie kāda speciālista, lai nebūtu nekādas nobīdes, neprecizitātes utt.
Kāds motors tev ir un nobraukumu viņam zini?
ā, vēl var uzmest īso reduktoru. būs īsāki robi, labāk cels. arī lietie diski mazliet palīdz(motoram vieglāk iegriezt), kā arī transmisijas stāvoklis(t. i viss spēka pārvads, sākot ar kārbū, bidzot ar pusasīm).
Re: Dzinēja Pārbūve...
Posted: 21 Aug 2008, 23:21
by Gocho
Vari mazliet smalkāk, kas tas īsais reduktors, kāda starpīpba no standarta reduktora, kas savādāks???
Re: Dzinēja Pārbūve...
Posted: 28 Aug 2008, 17:30
by eeriks
..varu pateikt no savas pieredzes ko zinu... man bija vaz ar 1.3... uzliku karbiķi no 1.5, izberzu cik nu varēju ieplūdes kolektoru,un ari biki aizdedzi ātrāk uzliku..un lūdzu,žika iet kā bumbaks...
...un kā tev viens teica-audi šprice..diemžēl šprice nāk no opeļa... turbīne ari ir uzlikta,bet diemžēl motors ilgi neturēja...
ir viens diezgan nikns žika ar sēdinātu un izslīpētu galvu,( visi kanāli)īsāka ieplūde un divi vēbernieki uzlikti, lielāks karteris...pakaļējais tilts ir no ņivas,un tas nozīmē ka viņam ir bloķis ...
Re: Dzinēja Pārbūve...
Posted: 28 Aug 2008, 22:23
by Guncha
Ooo, Ņivai bloķis.......
Mož vēl kko paliesi?
Re: Dzinēja Pārbūve...
Posted: 01 Sep 2008, 21:32
by C.J.
Nivai tak ir starptiltu blokjetajs nevis pakaljeja diferencialja blokjis, lai gan palabojiet ja kautko esmu sajaucis...

Re: Dzinēja Pārbūve...
Posted: 21 Sep 2008, 07:39
by kalnins
nu es saveejam nosliipeju no motora bloka 1,8mm un iefreezeeju virzuljos vaarstu ligzdas un ieliku labaako sadaleni kas man bija

Nu iet lopaa, bet ar katru sacensiibu liekas ka jauda tomeer pa maz ka vajag veel

es nopirku zigulja blokji tas maksaaja 300LS
